Levana - Marissa Meyer || Kitap Yorumu





Orijinal Adı; Fairest
Seri Adı; (The Lunar Chronicles, #3.5) 
Yayınevi; Artemis Yayınları
Yayın Tarihi; Şubat 2016
Sayfa Sayısı; 216
Goodreads Puanı; 4,04
Benim Puanım; 5


Tanıtım


Ayna, ayna, söyle bana benden güzeli var mı dünya'da? Ya da ay'da...İki gezegen arasında aşklarını ne kadar sürdürebilirlerdi kİ?Daha doğrusu, bir gezegen ve Ay arasında. Ya da her neyse. 
Saf kötülüğün bir adı var. Aldatıcı maskelerin ardında gizleniyor ve gücü eline geçirmek için "büyü"sünü kullanıyor. Peki ama Kraliçe Levana kim? Yolu Cinder, Scarlet ve Cress'le kesişmeden yıllar önce, Levana'nın çok farklı bir hikâyesi vardı. Daha önce hiç anlatılmamış bir hikâye... Şimdiye kadar.

Yorumum


 Allah belanı versin e mi Levana. Sönmez ateşlerde yanasın Levana. Aydan Dünyaya gelmeye çalışırken yarı yolda kalasın, uzay boşluğunda asılı kallasın Levana.
İlk üç kitapta hep Levana aslında iyiymiş de başından büyük bir haksızlık geçmiş, dillere destan bir aşk yaşamış ama kavuşamamış, sonra böyle kötü olmuş, intikamını da Dünyadan almaya karar vermiş sanıyordum. Alakası bile yok, karı orijinal manyak! Kitabın sonunda ağlasam mı sinir mi olsam bilemedim ve sinirlenmekte karar kıldım. Pisikopat cadı!


Kitap Levana'nın genç kızlığından, Kraliçe olmasına kadar devam ediyor. Levana'nın neden böyle kötü birisi olduğunu anlamak isteyerek kitaba başlamayın zira ben hala bir insan nasıl bu kadar kötü olabilir diyorum. Ablası da kendisi gibi ailece psikopat, sosyopat bunlar. Ablasının çocukken kendisine yaptığı kötü evet ama Levana'nın yaptıklarının sebebi o değil. Kadının içi kötü. Kitapta ayrıca Levana'nın  neden çirkin olduğunu ve bu çirkinliğinin ne şekilde olduğunu, Levana'nın neden aynalardan nefret ettiğini de öğreniyoruz.

Kitabın sonunda Winter'ın ilk 4 bölümü var. Bu dört bölüm benim dişimin kovuğuna yetmedi. Winter gelene kadar boşluklardayım :'( 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder