Babil.com Alışverişim || Nisan 2016



Babil.com da Nisan İndirimi kampanyası vardı. Ben de "hangi yayın evleri varmış ki?" diye düşünerek bir gireyim dedim. Artemis %32 indirimdeydi. Tıkladım ve karşıma listenin ilk sırasında Tanrı ve Canavarların Düşleri kitabı çıktı. Ben şok, ben iptal!!! Anında atladım bir heves ve sepet oluşturdum. 

Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları kitabı %40 indirimdeydi ve ilk çıktığı zamandan beri listemdeydi onu da attım sepete. 

Post Öykü dergisi iki ayda bir çıkan bir dergi. Ahmet Hamdi Tanpınar kütüphanesine gittiğimde görmüştüm dergiyi. İçini açıp biraz karıştırınca ilgimi çeken öyküler olduğunu gördüm. Zaten öykü seven birisiyim o yüzden bu sene çıkan iki sayısını aldım. 

50 TL ve üzerine Bukoli ile teslimat yaparsanız sepette 10 TL indirim ve ücretsiz kargo kampanyası vardı. Ben de Adı Yok dergisi ( 0,90 TL idi) ve yine okumak istediğim Franz Kafka'nın Ceza Sömürgesi kitabını da ekledim ve sepetim 43 liraya geldi.  









Share:

0 yorum:

Yorum Gönder