Aliexpress Alışverişim || Alışveriş Notları




Aslında ben uzun zamandır Aliexpress'ten alışveriş yapıyorum ama genelde parça parça oluyorlar. İlk defa böyle toplu alışveriş yaptım. Ben de yazayım dedim. Belki aliexpress kullanmak isteyen olursa onlara da satıcı önerisi yapmış olurum. 





İlk gelen siparişim toplu olandı. (Tek tek inceleyeceğim.) Bu satıcıdan inanılmaz memnun kaldım. Yurt içine girdikten sonra kargo Ptt ile geliyor ve çok rahatlıkla kargonuzu takip edebiliyorsunuz. Diğer siparişlerime oranla bu kargo inanılmaz hızlı geldi. Yanlış hatılamıyorsam 10 gün gibi bir sürede elime ulaşmıştı.

Kalemkutulu olan siparişimde de satıcı ile iletişimimden çok memnun kaldım. Ama kargonun gelmesi gerçekten uzun sürdü. O resimde görünen Cars stickerları hediye olarak çıktı paketten. Çok hoşuma gitti bu düşüncesi. (Yazının en altında satıcıların adını ve linki vereceğim.) 





Komşum Totoro hayranı olduğum bir çizgi film değil ama figürleri hoşuma gidiyor. 
Çantanın Fiyatı; $2,86 Bloknotun Fiyatı; $0,78



Bu not defteri görür görmez çok hoşuma gitti. Henüz 
kullanmadım. Fiyatı; $1,77












Haftalık kısa program yapıp gözünüzün önünde bir yere yapıştırabileceğiniz bu mini not defterini programlarımı yazmak için aldım.Fiyatı; $0,42









Bu defter de ince mini bir not defteri. Bunu kullanmaya başladım bile. Fiyatı; $1,77 







Son olarak da bu kalem kurusunu aldım. Çok güzel. Kalitesine bayıldım. Tek sorunu ben daha büyük düşünmüştüm. Orta boy bir kalem kutusu. Yine de hakikaten çok güzel. Ben Tokio Ghoul'ün animesini izliyorum. Zaten bu kalem kutusunu almamın en büyük nedeni anime :) Fiyatı; $2,13


Kalem kutusunu; Small Fish Er isimli mağazadan aldım. 
Kalem kutusunun linki için TıkTık

Diğer tüm aldıklarımı bir satıcıdan sipariş ettim; House of Novelty 
Komşum Totoro Çantası TıkTık
Komşum Totoro Bloknot TıkTık
Haftalık Program Yapışkanlı Not TıkTık 
Yapışkan Kapaklı Kalpli Not Defteri TıkTık
Galaksi Desenli Mini Not Defteri TıkTık










Share:

0 yorum:

Yorum Gönder