Sorunlu Bkm Kitap Kargom Geldi :(



İki yazı önce söylediğim gibi Bkm Kitap alışverişim baya sorunluydu benim için. O yazı için buraya tıklayın.

En son dediğim gibi sorunlu olan kitap için yeni bir kitap belirledim. Yetkili kişi bana seçtiğim kitabı ilgili departmana göndereceğini diğer kitaplara ekleneceğini söyledi. ( Saga Cilt 1 olacaktı.)

Cumartesi günü mesaj geldi kargonuz yola çıktı diye. İyi dedim sonunda. Sonra telefon geldi Bkm Kitap'tan. Bana diyor ki 3 kitabı gönderdik 4. kitap için hangisini istersiniz?!! Bende sinirlendim. Dedim ki siz 3 kitabı gönderdiyseniz ben 4. kitabı istemiyorum iptal edin.

Sonuç 4. kitap iptal edildi. Yani nasıl bir site henüz sipariş ile ilgili bilgiler onaylanmadan kitapları gönderir ki? Diğer 3 kitabı da iptal etmemden mi korktular acaba. İptal edilmeden biz bunları gönderelim 4. kitaba da bakarız filan mı dediler bilmiyorum.

Yani en nihayetinde hiiiççç memnun kalmadığım resmen yaptığıma pişman olduğum bir sipariş oldu. Bkm Kitap "Bir daha asla," dediği tek site oldu.
Share:

1 yorum:

  1. Neyseki kapıda ödemeyle sipariş etmiştim,9 gün oldu ve hala tedarik bekleniyor :/

    Üstelik Amazon'dan 3 gün önce sipariş ettiğim kitaplarım bugün geldi,gerçekten çok komik yani.

    Bkm'den hala kitap bekliyoruz,hadi bakalım...

    YanıtlaSil