Tatlı Ateş (The Maddox Brothers #3) - Jamie McGuire || Kitap Yorumu


Orijinal Adı: Beautiful Sacrifice 
Seri Adı / Sıralaması; The Maddox Brothers #3
Yayınevi; Yabancı Yayınları
Yayın Tarihi; 2016  
Sayfa Sayısı;  368  
Goodreads Puanı; 4,08
Benim Puanım; 4

Tanıtım

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela kitaplarının #1 New York Times Çoksatan Yazarından. Falyn Fairchild her şeyi arkasında bırakabilirdi. 

Falyn Fairchild, yıllar önce zorlandığı ve her gün pişman olduğu bir kararın ardından gösterişli hayatını geride bırakmış, doğup büyüdüğü kasabaya gelerek kendine Bucksaw Café'de basit bir hayat kurmuştu. Geride bıraktığı hiç kimseye ve hiçbir şeye özlem duymuyordu, biri hariç…

Falyn'in basit hayatı, Bucksaw Café'de bir masaya oturduğu andan itibaren belanın ta kendisi olduğunu belli eden Taylor Maddox tarafından darmadağın edilmek üzereydi. Çekici, isle kaplıyken bile muhteşem görünen ve verdiği sözleri yerine getirmeyen Taylor, Falyn'in bir yakışıklı itfaiyecide göreceğini düşündüğü tüm özelliklere sahipti. Falyn, onun gibi birinin geride bıraktıklarından olmakla hiç ilgilenmiyordu ve ilgisiz bir dişi, bir Maddox erkeği için en büyük meydan okumaydı.

Ancak Falyn, Taylor'ın nereli olduğunu öğrendiği anda her şey değişecekti. Sonunda Maddox inatçılığı, Falyn'in meşhur terk edişleriyle tanışacak ve Taylor hayatında ilk kez yanan taraf olacaktı.


Yorumum


Bir Hotshot olarak çalışan Taylor bir gün kahvaltı için Falyn'in çalıştığı Bucksaw Cafe'ye gelir. Aynı akşam Falyn'e çıkma teklifi etmek için geri gelir ancak bölgede geçici olarak çalışan itfayecilerin pek de hoş olmayan şöhretleri yüzünden Falyn, Taylor'ı reddeder. Bir Maddox erkeği için reddedilmek mücadele nedenidir. Kötü şöhretlerine rağmen Taylor'da Falyn'in istediği bir şey vardır. Taylor, Falyn için hem uzuk durması gereken kişi hem de istediği şeye ulaşması için kilit kişidir. 

Yine bir Maddox erkeği klasiği olarak ben bu kitaba da bayıldım. Tek solukta bitti gibi geldi. Karakterleri seviyorum. Klişeliğini seviyorum. Yazarın kalemini seviyorum.

Olan olayları sevdim. Her kitapta olduğu gibi bu kitapta da ayrılık var ama klasik, basit nedenlerden bir ayrılık değildi. Aşık Taylor çok tatlıydı ama vıcık vıcık değillerdi. Bana kalırsa bu seride herşey dozunda ve bu yüzden bu kadar seviyorum. 

Çerezlik, çabuk ilerleyen, kafanızı yormayacak güzel bir kitaptı yine. Tabii ki tavsiye ederim =)

Dünyamdaki Yeri




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder