Fantastik Canavarlar Nelerdir Nerede Bulunurlar? - Film Yorumu



Eğer Harry Potter and the Cursed Child yorumumu okuduysanız ( yorum için buraya ) benim nasıl Harry Potter dünyasını özlediğimi, nasıl bu dünyaya geri dönüş olacak her şeye özlem duyduğumu biliyorsunuzdur. Bu nedenle film benim için çok şey demek. Özellikle Harry Potter tema müziğini duyduğumda resmen tüylerim diken diken oldu. O asa çıkartmalar, Alohomora demeler beni resmen bitirdi.


Benim özlemim dışında, filmin kalitesine ve oyunculara gelirsek eğer, efektler kesinlikle mükemmel, oyuncu seçimi harika olmuş. Çok başarılıydı. Ben 3D olarak izledim ve kesinlikle 3D izleyin derim. Gerçekten harikaydı. Büyük ihtimalle gösterimden çıkmadan bir defa daha izlerim =)



Son olarak da Warner Bros filmin serisinin üçleme değil 5 filmden oluşacağını onaylamış. O zaman dans :D

Filmin fragmanını bırakıp gidiyorum :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. :)




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder