Karmakarışık - Emma Chase || Kitap Yorumu




Orijinal Adı; Tangled
Seri Adı; Tangled #1
Yayın Evi; Ephesus
Sayfa Sayısı; 433
Yayın Tarihi; 205
Goodreads Puanı; 4,16
Benim Puanım; 4


Tanıtım


Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir.


Drew Evans'ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York'un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz.
Katherine Brooks, Drew'un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew'un cesaretini kırıyor, Katherine'e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur.
Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek.
'Karmakarışık' dünyada en çok kullanılan kitap sitesi Goodreads'de yapılan oylamalar sonucu 2014'ün en iyi çıkış yapan kitabı seçilmiştir.
(Tanıtım Bülteninden)




Konusu

Çok zengin, kendini beğenmiş ve her hafta sonunu başka bir kadınla geçiren, tek gecelik ilişkilerden öteye geçmek istemeyen Drew, bir cumartesi gecesi barda bir kızla tanışır. Kızla ilgilendiğini belli etmesine rağmen kız kendisini reddeder ve bu Drew için bir ilktir. Pazartesi günü şirkete yeni gelen kızın tanışma merasiminde karşısına çıkan kişi, iki gün önce barda gördüğü ve tüm hafta sonu aklından çıkartamadığı kızdır. Bir yandan kızı ayartmaya çalışırken aslında ona aşık olduğunu geç olduğunda fark eder.


Yorumum

Çok eğlenceliydi. Dün başladım kitaba bugün bitti. Aslında dün akşama doğru başladım. İsterseniz bir günde rahat bitirebileceğiniz bir kitap. Drew inanılmaz komik, zeki ve haylaz bir çocuk :D kitaptaki tüm karakterleri sevdim. Dee-Dee hariç. Kendisine sinir olmuş vaziyetteyim sebepsiz yere :) Bence Mackenzie kitaptaki en tatlı karakterdi. Herkese lazım öyle yeğen. Bu kadar argo ve cinsellik içeren bir kitap nasıl bu kadar eğlenceli olabiliyor anlayamıyordum. Okuduğum yorumlardan sonra hep ne kadar olabilir ki ya filan diyordum ama kahkaha attığım yerler oldu. Üstelik dün kitaba Kpss sınavında çıktıktan sonra başladım, nasıl bir ruh halinde olduğumu tahmin ediyorsunuzdur. Ona rağmen kahkaha atabildiysem ben, tamamdır bu kitap :) 

Neden 4 puan 5 değil kısmına gelirsek. Betimleme problemliydi bence. Allah aşkına şu Drew'in nasıl göründüğünü bilen var mı? Ben kitabı okurken o kısmı kaçırdım mı yada atladım mı bilmiyorum ama Drew'in nasıl göründüğüne dair hiç bir fikrim yok. Uzun boylu ve çok yakışıklı olduğunu biliyoruz bir tek. Sarışın mısın sen? Kumral mı, esmer mi? Bir de kaç yaşındalar bunlar. Kate yüksek lisansını yeni bitirmiş sanırım 24, 25 yaşındadır. Tahmin ediyorum farkındaysanız. 

Bunun dışında sevdim kitabı. 

Son olarak da kitabın kapağından sonuna kadar nefret ettiğim için cildini çıkartıp okudum ve öyle resmini çektim. Her kitabın kapağını sevmek zorunda değiliz ama ciltli kitapların güzelliği işte. Beğenmediysen çıkart öyle oku :D 

Uyarmadı demeyen kitapta çok fazla argo var ve +18 okuyucular için.



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder