Sonsuza Kadar Benim - Heidi McLaughlin Kitap Yorumu


Orijinal adı; Forever My Girl
Seri Adı; The Beaumont Serisi
Sayfa Sayısı; 312
Yayınevi; Yabancı Yayınları
Goodreads Puanı; 4,07
Benim Puanım; 4

Tanıtım

Planlarım arasında bir rock yıldızı olmak hiçbir zaman yoktu. Üniversitede Amerikan futbolu oynayacak, NFL'de profesyonel futbolcu olacak ve lise aşkımla evlenip sonsuza dek mutlu yaşayacaktım. 

Gideceğimi söylediğim o gün, her ikimizin de kalbini kırmıştım. Gençtim ve kendim için doğru kararı vermiştim, fakat bu bizim için yanlış bir karardı. Tüm hissettiklerimi müziğimle dile getirdim, fakat o kızı asla unutamadım. Onun gülüşünü, onun kokusunu… 

Şimdi, on yıl sonra geri dönüyorum. Umarım bunca zaman sonra ona bunu anlatabilirim: Onun hâlâ Sonsuza Kadar Benim olmasını istediğimi.

Yorumum


Kitap Liam Westbury'nin on yıl önce bir karar verip sevdiği kadını, arkadaşlarını yaşadığı çevreyi terk edişini ve en yakın arkadaşı Mason'ın ölüm haberini gazetede görünce şehre dönmesi ve hayatının aşkıyla yeniden karşılaşmasını anlatıyor. On yıl boyunca aşkını unutamayan, onun yerine kimseyi koyamadığı için hayranlarına dahi seni seviyorum diyemeyen birisi Liam. Josie ise on yıl boyunca hep Liam'ı düşünmüş. altı yıl boyunca hayatında bir sevgilisi olmasına rağmen onun evlenme teklifine bir türlü evet diyememiş.


Genel olarak yorumlarda; Ortalama bir kitaptı, sıkıcıydı gibi şeyler okuyunca biraz çekinmiştim bu kitaptan ama benim için öyle olmadı. Çok sevdim bu kitabı ve bence bunu nedeni kendimle ilişkilendirdiğim yerler vardı. Bazen hayal kurarsınız ama o hayaliniz gerçekleşmez sizde ömür boyu keşke gerçekleşseydi dersiniz. Gerçekleştiğinde belki daha mutsuz olacağınızı hiç düşünmeden. Benim için bu kitap biraz bunu cevabı gibiydi. Okuduğum dönemle de alakalı sanırım, belki bir kaç ay önce yada sonra okusaydım bu kadar hoşlanmaya bilirdim. Ama şu anda şundan eminim ki bu kitabı belki bir kaç sene sonra kütüphaneme bakıp ne okusam diye düşündüğüm bir dönemde yine elime alıp okuyacağım.

Beni çok etkileyen bir kitap oldu. Bir puan kırmamın nedeni Nick'in o şekilde çekip gitmesiydi sanırım. Sanki yazar tamam ya bu kadar hadi sana güle güle artık dedi ve  Nick gitti. Nir de sonunu fazla uzatmıştı. Onun dışında herşeyi güzeldi bence. 

Ben okuyun kitaba bir şans verin derim :) 

Alıntılar




<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<






Ayrıca Bir kitaba bir Şarkıyı hiç bu kadar bağdaştırmamıştım 
onu da şuraya bırakayım gidiyorum :D


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder