Şans Bizi Bulunca - Merve Yıldız Kitap Yorumu





Yayınevi; Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı; 440
Puanım; 3,5

Tanıtım


Wattpad’te Beş Milyon Kişi Tarafından Okundu
Mizah Kategorisinin Üst Sıralarında Yer Aldı
Her Aralık Ayının Değişmez Konusudur;
“Yılbaşında Büyük İkramiye Bize Çıkarsa…”
Peki Ya Biletiniz Kaybolursa?
Talihsiz olduklarını düşünüyorlardı!
Talih Kuşu onları yanılttı.
Ancak şanssızlık peşlerini bir türlü bırakmadı.
Büyük ikramiye isabet eden piyango biletlerini kaybeden Cemre, İnci ve Başak; bu komik, heyecanlı ve eğlenceli macerada gerçek şansın ne olduğunu öğreniyorlar. En önemlisi de bunun asla satın alınamayacak bir şey olduğunu...
“Şans Bizi Bulunca” size de şans getirsin.

Yorumum


Kitap üç karakterin ağzından anlatılıyor. Kızların biri saf, bir güzel, diğeri zeki. Tabii bunların sevdiği adamlar oluyor hikaye ilerledikçe. Bir yerden sonra kitapta bilet mevzusu silindi yerini sadece erkek arkadaş muhabbeti aldı. Oralarda sıkıldım ama sonra geri döndüler asıl mevzuya. 
Genel olarak güzel vakit geçirten, okurken sizi güldüren kitaplardan. Bir günde bitiyor. Kendini okutuyor. Anlatım biraz çocukçaydı ama yine de güldürmeyi başarmış yazar. Ben kitabı beğendim. Bir şans verin, fırsatını bulursanız okuyun derim.

Alıntılar


İçimdeki acı, ayransız yediğim lahmacunun boğazımda kalması kadar kötüydü.

<<<<<

İki, üç gündür Brezilya dizilerindeki kararsızlığı yaşayan başrollerin yaşadığı hayatı yaşıyorum resmen.

<<<<<

Belki de seni bu yüzden seviyorumdur. Zamansız geldiğin için.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder