Ağustos Favorilerim

Ağustos Ayı Favorilerim






Merhaba arkadaşlar. Bu bloğu açarken sadece kitaplar olmayacak diye düşünmüştüm.  Bugün aklıma bu geldi. Ben de başlangıç olarak Ağustos ayı favorilerimi yazayım dedim :) Hadi başlayalım.


Spotify



Artık herkesin bildiği, duyduğu bir şeydir Spotify. Ama benim bu aydan önce kullandığım müzik dinleme programı SoundCloud idi. Birkaç ay önce tanışmıştım Spotify ile ama ciddi olarak bu ay kullanmaya başladım. Tavsiye ederim. Benim gerçekten hoşuma gitti. Reklamlar beni pek rahatsız etmediği ve internetim olmadığında telefonumdaki müzikleri dinlediğimden Premium üyelik yaptırmadım.

Bu ay en çok neler dinlemişim ??
1 Silent Scream – Anna Blue
2 Lana Del Rey – High By The Beach
3 Zella Day – 1965
4 Natalie Imbruglia – Male albümü
5 Rita Ora – Body On Me



Shiseido Güneş Kremi



Benim için yaz aylarının vazgeçilmez ürünüdür. Güneş kremi olarak daha önce çok fazla ürün kullanmıştım ama en memnun kaldığım ürün bu oldu. Kesinlikle güneş koruyucusu olarak kullanılan ürünlerin içinde en mükemmeli olduğunu düşünüyorum. Yüzünüzü yağlandırmıyor. Etkisi uzun süre devam ediyor. Hassas ciltler için vazgeçilmez bence. Yaz mevsiminin sonuna gelmemize rağmen belirteyim yine de deniz suyuna dayanıklı :)





Ororo.tv

Bu site İngilizce dizilerin yer aldığı bir site. Diğer sitelerden farkı ise İngilizce altyazılı ve altyazıda bilmediğiniz bir kelimenin üzerine fare oku ile geldiğinizde o kelimenin Türkçesi yazıyor. Özellikle YDS'ye yada LYS 5 gibi sınavlara  hazırlanan arkadaşlara çok yararlı olacağını düşünüyorum. Hem istediğiniz dizileri izleyebiliyorsunuz hem ders çalışmış oluyorsunuz. Ve en güzel yanı güncel dizilerin de olması. Sadece eski, bitmiş, final yapmış diziler yok.







Devious Maids

Eva Longoria’nın yazıp yapımcılığını Desperate Housewives dizinin yapımcısı Marc Cherry'nın yaptığı komedi – dram türünde bir dizi. 2013 yılından beri yayınlanıyor. İlk yayınlandığında birinci sezonunu izlemiştim. Sonra okulda son sene filan derken yarım bırakmak zorunda kalmıştım ve bu ay ikinci sezonla diziye tekrar döndüm. Şu anda Amerika’da üçüncü sezonu yayınlanıyor.
Dizinin konusundan kısaca bahsedecek olursam; Beverly Hills’in zengin ailelerinin yanında çalışan 5 hizmetçinin ihtirasları hırsları ve hayalleri eğlenceli bir şeklide anlatılıyor. Tabi dizide gizem de var. Bu 5 hizmetçiden birisi çalışırken bir cinayete kurban gidiyor. Cinayet zanlısı olarak kızın erkek arkadaşı görülse de gerçeğin aslında hiç de göründüğü gibi olmadığı anlaşılıyor.
Dizilerin tatile girdiği şu günlerde izlemek için dizi arıyorsanız tavsiye ederim :)
Dizinin tanıtımını da koyayım şuraya da belki ilginizi çeker :D






Benim Ağustos favorilerim bunlardı. Biraz acemice oldu sanırım. Ama ilklerin günahı olmaz demişler :) 



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder