Yakut Çember - Richelle Mead Yorum




Orijinal Adı; The Ruby Circle
Sayfa Sayısı; 392
Goodreads Puanı; 4,20
Benim Puanım 5

Buna inanamıyorum. Gerçekten bitti. Ben daha Adrian’ıma doyamadan bitti L

Neden bitti ki nedeeennn????!!!!







Açıkça söylemek gerekirse Gümüş Gölgelerin durağanlığından sonra bu kitaptan cidden korkuyordum. Ama sen ne yaptın öyle Richelle? Mükemmel bir finaldi. Resmen olaylar bitmedi. Çok hareketli çok heyecanlıydı. Seride açık ara en sevdiğim kitaptı ve sanırım favori kitaplarım listesinde değişiklik olmasına neden olacak bu kitap.

Diğer kitapları okumayanlar için yorumum spoiler içerir uyarmadı demeyin. :D Ama bu kitap için kesinlikle spoiler vermiyorum.

Sydney kurtulduktan sonra Saraya sığınan Sydrian çiftimiz sarayda pek de mutlu değiller. Kendilerini bir hapishaneden diğerine gelmiş gibi hissediyorlar çünkü herkes tarafından görmezden geliniyorlar. Sydney misafirhanedeki evlerinden dışarı bile çıkmıyor. Ama bir taraftan Jill de kayıp ve onu bulmak istiyorlar. Ve aradan bir ay geçtikten sonra Sydney’in Palm Springs’teki okulundan öğretmeni  Jackie, Jill’i kaçıran kişilerin kendisine gönderdiği ipucuyla saraya çıkageliyor. Bu ipucunun doğrudan Sydney ile olduğu ortaya çıkıyor. Zaten kitapta buradan sonra başlıyor diyebiliriz.

Kesinlikle MÜ-KEM-MEL-Dİ.  Bana 392 sayfa yetmedi kesinlikle.

Beni rahatsız eden tek şey çeviride Gardiyanlar yerine Koruyucular denmesi. Tüm seri boyunca hatta Vampir Akademisi'ni de göz önünde bulundurursak iki seri boyunca Gardiyanlar olan Dampirlerin birden koruyucular olması beni rahatsız etti.


Kitabı tavsiye ederim dememe gerek olduğunu düşünmüyorum. :D ama seriye başlamamış olan arkadaşlara kesinlikle çok şey kaybediyorsunuz diyorum. Özellikle bu finali okuduktan sonra ;)


Daha fazla alıntı paylaşmak isterdim ama spoiler vermekten çekindim :D

"Karşımıza çıkan hiçbir şey yüzünden pişman değilim. Seninle olmak başıma gelen en güzel şey. Saçmalıklar ve yanlış kararlarla dolu hayatımda verdiğim en doğru karar. Senin yanında olabilmek için herşeyi en başından göze alırım. Bundan şüphen olmasın. Seni ne kadar çok sevdiğimden şüphen olmasın."


“Adrian” dedi. “Seni seviyorum.”
Bu sözlerin, bu sesin, benim üzerimde herhangi bir hayaletten çok daha fazla gücü vardı. Ve o anda, tam da büyü onu tekrar silmeden önce, büyüyü bıraktım. 







Share:

0 yorum:

Yorum Gönder