Ücretsiz Blog Temaları

Merhaba arkadaşlar. 
Yeni bir bloger olarak en çok zorlandığım konu blog temama karar vermek oldu. Gerçi hala asıl istediğimi tam olarak yansıtan bir tema bulamadım. Arayış içerisindeyim. Aklımdakine yakın temalar buldukça denemeye devam edeceğim. Öhööm neyse konuya döneyim. 
Evet temalar. 
Sizde benim gibi bu konuda sıkıntılı iseniz sizin için bir kaç faklı tema buldum onları paylaşmak isterim. Temalar alıntıdır. :) 





















Bunlar benin bulduğum ilgimi çeken değişik sitelerden derleme temalar. Ama siz derseniz yok ben kendi temama kendim karar vermek istiyorum o zaman da bir çözümümüz var. 

Artisteer Web Design 


Bu programın nasıl kullanıldığını bir türlü çözemediğimden "kendi temamı kendim yaptım ben." diyerekten hava atamıyorum. Ama siz denemek isterseniz ve nasıl kullanıldığını çözerseniz kullanışlı olabilir. Tarayıcınıza programın adını yazarsanız hem indirebileceğiniz sitelere hem de nasıl kullanıldığına dair çeşitli bilgiler bulabilirsiniz ;) 

Share: