Never Too Far - Abbi Glines Kitap Yorumu



Orijinal adı; Never Too Far
Yazar; Abbi Glines
Sayfa Sayısı; 190 (ebook)
Goodreads Puanı; 4,23
Benim puanım; 4


Yorumum


Ben bu kitabı ilkinden daha fazla sevdim. Daha çok olay ve mekan vardı. Tabii 190 sayfalık bir kitapta ne kadar fazla olay ve mekan olursa o kadar. :)

Kitap ilk kitabın bittiği yerden başlıyor. İlk kitabı okumayanlar için orasının ne olduğunu söylemeyeceğim. Okuyanlar bilir. Kitabın ilk kısmında yazar bir bomba patlatıyor. Ve kitap genel olarak bunun üzerinde geçiyor. Ortada yine bir sır var ama bu defa sır saklayan Blaire. Başlarda kızdım aslında. Sen Rush'a kızıyordun şimdi aynısını sen de yapıyorsun diye. Ama yazar olayı klişelikten uzaklaştırarak olayı uzatmadı. Çabuk öğrendi Rush ne olup ne bitiyor. 

Rush'ın Blaire'den vazgeçmemesi çok hoşuma gitti. Yaa şunu diyen bir erkek düşünün; "Seni bırakmayacağım Blaire. Belki sevgilin olmayacağım ama seni bırakmayacağım. İhtiyacın olan neyse o olacağım. Arkadaş mı olmak istiyorsun. Tamam arkadaşız." yani aşağı yukarı böyle bir şey dedi. Tabletten okudum ve okurken alıntı yapacağım yerleri işaretlemeyi unuttuğum için birebir alıntı yapamıyorum :( neyse işte ben bu kısımda eridim resmen ve tepkim aynen şöyleydi;





Kitabın son kısmında Rush'ı ıslak odunla dövesim geldi ama çabuk toparlandı. Sürekli ailesi ve Blaire arasında kalmasına üzüldüm ama Blaire'a senin önüne kimse geçemeyecek derken sürekli onu yalnız bırakmasına sinir oldum. 

Benim için bu kitaptaki en mükemmel karakter Woods. Hiç bir beklentisi olmadan Blaire'in yanında oldu. Ve bence ona Rush'dan daha fazla yardımı oldu ama gönül ferman dinlemiyor işte :D

Kitabın büyük çoğunluğunda Blaire'in ruh hali şöyleydi;




Ve genel olarak hissettikleri ise şöyleydi;



Tabii tüm bunlara rağmen kimseden yardım istemedi. Etrafında buna gönüllü olan çok fazla insan olsa da Blaire hep; "Kimsenin beni kurtarmasına ihtiyacım yok. Bunu ben kendim yapabilirim. Umutsuz durumda değilim," dedi. Ve bu benim inanılmaz hoşuma gitti :) 

Seriyi tavsiye ederim bence okuyun. Sizi yormayan tatlı bir aşk hikayesi istiyorsanız bu seri tam size göre ;)
Share: