Silber - Kitap Yorumu





Tanıtım

Rüyaların gizemli ülkesine, merak uyandıran bir yolculuk…
Kertenkele tokmaklı, gizemli kapılar; konuşan taş heykeller ve elinde baltasıyla, delirmiş bir bakıcı… Liv Silber'ın rüyaları son zamanlarda epey tuhaflaşmıştır ve içlerinden biri fazlasıyla kafasını kurcalamaktadır. Bu rüyada geceyarısı dört çocuğun gizemli ve karanlık bir ayin gerçekleştirdiği bir mezarlıktadır. Üstelik Liv bu dört genci normal yaşamında tanımaktadır çünkü Grayson ve üç arkadaşı gerçekten vardır. 
Liv kısa süre önce bu dört gencin okuduğu okula kaydolmuştur ve aslında hepsi iyi çocuklardır. Mezarlıktaki geceden daha korkutucu olan, arkadaşlarının Liv'in rüyada söylediği ancak gerçek hayatta hiçbir şekilde sözünü etmediği şeyleri bilmesidir. Çocukların bunu nasıl öğrendiğini çözmek ise, bilmeceleri çok seven Liv'in uzak duramayacağı kadar çekici bir gizemdir…

Sayfa sayısı; 400
Baskı yılı; 2015
Goodreads puanı; 4,12
Benim puanım; 5

Çookk güzeldi ya. Bayıldım resmen. Kitaptaki tüm karakterleri sevdim. İyi olanları da kötü olanları da. Hiçbiri beni rahatsız etmedi ve okurken hiç sıkılmadım. Elinize alır almaz bitireceğiniz bir kitap. Ben yoğunluğumdan dolayı elimde süründürdüm resmen. 

Kitap Liv'in ve ailesinin Londraya taşınmasıyla başlıyor. Liv anne ve babası ayrı olduğundan ve ailesi sürekli farklı ülkelere taşınma eğiliminde olduğundan çok fazla yer gezmiş ve kalıcı bir yer özlemi duyarak büyümüş. Annesinin yeni erkek arkadaşı ile ilişkileri ciddi olunca onu  ailesiyle de kaynaşmak zorunda kalıyorlar. Üvey erkek kardeşi ve arkadaşlarının tuhaf davrandıklarını fark eden Liv gizemleri çok sevdiğinden üvey kardeşinin peşine düşüyor ama bunu normal olarak değil rüyada gerçekleştiriyor. Sadece kendisinin gördüğünü sandığı rüyayı, o sırada rüyadaki herkesin de gördüğünü anlamasıyla olaylar başlıyor. 

Kafa dağıtmak için okunacak, sizi kesinlikle yormayan bir kitap. Okumayı düşünenlere tavsiye ederim bence okuyun. :) 

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder