Gizli Dünyam 1 Yaşında!!! KİTAP ÇEKİLİŞİ!!



Eveettt 1 yaşındayım. Blogum 1 yaşını doldurdu. Aslında Temmuzun 17 si ilk açılış tarihim ama yazıyı yazmayı biraz erteledim. Hem ne yazacağımı bilemedim, hem de gerçekten yazmak istemeden bilgisayar başına geçmek istemedim.

Aslında öyle afilli sözler söyleyecek değilim. Duygusal bir konuşma yapacak da değilim. Kısaca, içimden gelenleri söyleyip gideceğim. 

Bu 1 yılda aslında istediğim gibi aktif yazı yazamadım çünkü hem yüksek lisans hem Kpss illeti ile uğraşmak beni çok meşgul etti. Ama blog yazmayı bırakmamış ve bu zamana gelmiş olduğum için mutluyum. 

Bu blogu neden açtığımdan bahsedeyim biraz.
Blogumu açma nedenim kitaplardı tabii ki. Geçen sene bu zamanlar aklıma bir düşünce gelmişti. Okuduğum kitapları birileriyle konuşmak, o kitap hakkında sohbet etmek, tartışmak çok hoşuma gider her zaman. Ve bir kitap almadan önce mutlaka araştırır, o kitapla ilgili kim ne düşünmüş merak ederdim. Blog okumak ki o zamanlar adının blog olduğunu bile bilmiyordum, çok hoşuma gidiyordu. Okuduğum kitap biter bitmez başkaları da benim gibi mi hissetti acaba diye düşünerek internetin başına geçer, o kitapla ilgili neredeyse her sayfaya girerdim. Yine böyle bir günde okuduğum kitapla ilgili etrafımda konuşabileceğim, o kitabı anlatabileceğim kimse yoktu. Ben de dedim ki; bu kitap sayfaları nasıl açılıyor ki acaba? Ben yapabilir miyim ki, bunların arka temaları filan nasıl oluyor? Aaa burada bir buton varmış, temalar da hazırda varmış, adı ne olsun ki?.. diye diye bir baktım açmışım blogu. İlk günden beri her sayfa görüntülenmesinde ayaklarım yerden kesiliyor. Yaşasın birileri yorumumu okuyor diye düşünmek beni inanılmaz mutlu ediyor. 

İlk zamanlar 10, 15 sayfa görüntülenmesi alırken şimdi yazılarım 1000 görüntülenmeye ulaşıyor. Hala küçük bir blogum, biliyorum. Ama insan ilk açtığı zamanlardan 1000 lere geldiğini görünce bile kendini inanılmaz hissediyor. Çok büyük bir şey başarmış gibi... Toplam sayfa görüntülenmem 10.000'e ulaşırken şu günlerde bu durum beni çok mutlu ediyor. Dediğim gibi hala küçük bir blogum. Ama blogum yaşı gibi şu anda emekleme durumundan, kanepeye tutunup ayağa kalkma aşamasına geçti. İlk gerçek adımlarını atıyor gibi hissediyorum. 

Sözde kısaca yazacaktım. Ama inanın bu kadarı düşüncelerimin, hislerimin özeti. =)

Şimdiye kadar blogumu ziyaret eden herkese ve bundan sonra da yazdığım yazılara tıklayıp, okuyan herkese teşekkür ederim. Özellikle de bu yazıyı buraya kadar okuduysan, sana ayrıca teşekkür ederim. Bu bana yazdığım yazıya önem verdiğini gösteriyor. :) 

Son olarak bir çekiliş yapmak istiyorum. Kazanana sürpriz bir kitap göndereceğim. Yapman gereken blogu takip edip bu yazının altına katıldım yazmak :)  

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Hep beraber nice yıllara diyerek gidiyorum


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder