MİM: Ya Sen Yönetsen

MİM: Ya Sen Yönetsen



Bu mim'i Kütüphanemden Kitap Manzaraları blogunda gördüm ve çok beğendim. Blog sahibi beğenip yapmak isteyen herkesi davet etmiş. Bende blog dünyasına yeni girmiş birisi olarak kendime pay çıkarttım ve Mim'i yapmaya karar verdim. Çok eğlenceli :)


1-Hangi kitabın yönetmeni olmak isterdin?


Numaran bende var - Sophie Kinsella Eski bir kitap seçtim ama okurken filmi de olsaaa keşkeee dediğim bir kitaptı :) 





2-Oyuncuların kimler olurdu?

Poppy olarak hep Keira Knightley olur diye düşünmüştüm. Sam olarak Hugh Jackman ve Magnus olarak James Franco :)


3-Bir kitap filme uyarlanıyorsa genelde mutlaka çıkarılan sahneler de olur. Senin filminde hangi sahneler eksik olurdu?

Filmlerde kitaptan çıkartılan sahnelere sinir olurum. o yüzden olabildiğince kitabın gidişhatını değiştirmemeye çalışırım. Yüzüğün bulunma kısmını o kadar uzatmazdım ve Poppy'nin telefonunu çaldırma sahnesini değiştirirdim. Sam'ın nişanlısını ise tamamen çıkartırdım.


4-Ya sen hayal gücü tavan yapmış bir yönetmensin. Baktın ki film böyle çok cansız, senaryoya da bazı eklemeler gerek. Nasıl sahneler eklerdin?

Poppy ve Sam'in sahnelerini birbirleriyle atıştıkları, Poppy'nin Sam'i sinir ettiği kısımları fazlaştıracak şekilde arttırırdım.

5-Napolyon Bonapart ne demiş? Para, para, para... Ee, senin para kaynağın kim?

Bizde genelde böyle şeyler aile içinde imece usulü yapılır. O nedenle toplarım bizimkileri "toplaşın bakalım film çekiyoruz" derim :D

6-Sen de oynar mıydın? Oynarsan kimi oynardın?

Oynamazdım. Zira rol yeteneğim sıfır :D


7-Aksilik bu ya! Sorunlar çıktı ve sen kitapta geçen bazı yerleri gerçek hayatta çekim için kullanamıyorsun. O zaman filmi nerede çekmek isterdin?

Yapay ortam kullanırım gerçeğini kullanamıyorsam. Koskoca şehirler yapıyorlar. Yüzüklerin Efendisi bile çekilebiliyorsa ben bu filmi mi çekemeyeceğim yani :D :D


8-Her yönetmenin çektiği filmde farkını ortaya koyduğu bir nokta vardır. Senin farkın ne olurdu?

Mümkün olduğunca doğal olmasını sağlarım. İzleyenlerin bir film değilde gerçek hayattan bir kesit izliyorlarmış gibi hissetmelerini isterim. Romantik komedi seçtik sonuçta :)

Kimseyi etiketleyemiyorum. Dediğim gibi yeniyim, kimler yapar yada kimler okur onu bile bilmiyorum. Bu nedenle beğenen ve yapmak isteyen herkes benim etiketlediğimi söyleyebilir ;)

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder