Kütüphanemin En Yenileri #1




Herkese Merhaba :)

Bugün İstabul'da sahaf dolaştım biraz. Bir kaç gün önce de kitapyurdu'ndan sipariş ettiğim kitaplarım geldi. E bir de takastan da kitap aldım. Dedim hepsini içeren bir alışveriş yazısı yazayım.







Önce takastan Kalpsiz ve Başmeleğin Öpücüğü'nü aldım.









Sonra bir kitap evinde tüm kitaplarda %10 indirim diyordu bende oradan Meleklerin Kanı'nı aldım. Tersten gittim ama sonuçta iki kitap da elimde şu anda :D












Aylık olağan kitapyurdu alışverişim. Kasım ayının sonunda yaptım aslında bu alşverişi ama yurtiçi kargo sağ olsun kitap İstanbul içine ben siparişi verdikten 4 gün sonra geldi. Neyse kitap yurdunda Zamansız 2 tl idi. Yanına da Kızıl Kraliçe'yi ekledim.









Son olarak bugün sahaftan yanda gördüğünüz kitapları aldım.










Yani toplam 10 kitap almışım :D

Bu alışverişte aldığım kitaplar bunlar. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)








Share:

0 yorum:

Yorum Gönder