Tüyap Kitap Fuarı 2015 - Fuar Günlüğü, Kitap Alışverişi






Bu seneki kitap fuarı benim gittiğim ilk kitap fuarıydı. Ve bu ilk kitap alışverişi yazım :) 

Öncelikle liste yapmakla o kadar uğraşmayın arkadaşlar. Çünkü fuar alanın girişinde fuar planını veriyorlar. Almak istediğiniz kitaplar da zaten aklınızda. Ama kitap listesi hazırlamak sonradan ya ben bunu da alacaktım demekten daha iyi tabii ki :) 

Fuar gerçekten çok güzeldi. Ben bayıldım. Çok kalabalıktı ama insan her yerde kendisi gibi kitap okurları görünce ve o kadar fazla kitabın arasında olunca tüm dünyadan soyutlanıyor :) 

Yorucu ama bir o kadar da rahatlatıcı bir gün oldu benim için. Doydum mu? Tabii ki hayır! Bana kalsa son gününe kadar her gün giderim ama bilindiği üzere Tüyap resmen İstanbul'un dışında. Bu nedenle her gün gitmek şimdilik hayal :D

Gelelim fuardaki indirimlere. 

Alışveriş yapmak istediğim çok fazla yayınevi vardı ama resmen hayaller ve hayatlar oldu. Çünkü çoğu yayın evinde gerçekten çok az indirim vardı.



Dex'te 5 TL ve 10 TL indirimi vardı oradan 5 tane kitap aldım. Zehir Ustası uzun zamandır listemde olan bir seriydi indirimde görünce tamamını aldım. Bana dokunma ise hakkında çok yorum duyduğum bir kitap. Bakalım söylendiği kadar güzel mi gerçekten merak ediyorum. Steelheart okuyacağım ilk Brandon Sanderson romanı olacak.



Sonra GO! Kitap'a gittim. Elimde olmayan The 100 Eve Dönüş kitabı vardı onu aldım. Her kitap 14 TL idi ki bence indirim azdı. Çünkü tüm internet sitelerinde kitapları 10 TL iken ben en azından fuarda da indirim o kadar olur diye düşünmüştüm. Ama stand görevlileri çok nazikti. Ben bir kitap aldım istediğim tüm posterleri verdiler. Orada görünen posterler; The 100, The Originals ve Tatlı Tehlike. :) Ayrıca tanıtım kataloğu aynı zamanda not defteri ve çok güzel.



Aspendos Yayınlarında tüm kitaplar 10 TL ayrıca 3 kitap 20 TL indirimi vardı. Oradan da sadece Jet'i aldım. Aspendos yayınlarında ayrıca Burcu. B. Filiz'in imza günü vardı. Ama ben kitabını almadığım için yazardan imza almadım. 






Pegasus deli gibi fuarı bekle nedenimdi ama sadece % 25 indirim vardı. O yüzden bir tek Elenor & Park kitabını aldım. Yazarın daha önce Fangirl kitabını okumuştum.Ve gerçekten harika bir kitaptı. Sanırım onun da yayın hakları satın alınmış. Bu kitabı da çok merak ediyordum. Fuara yetiştiğini görünce dayanamadım :) 



Pena yayınlarında Endgame'in tek kitabı 20 iki kitap 30 TL idi. İkisini de aldım :) Diğer kitaplarda sanırım %30 indirim vardı ama emin değilim





Yabancı Yayınlarında tüm kitaplarda %25 indirim vardı ama bir standaki kitaplar 5 TL idi. Küçük Prensesler'i 5 TL 'ye aldım yani ;) Lola ve Komşu Çocuğu 'nun rozetleri kalmamış o kadar üzüldüm ki. Sırf o rozetler için fuara kadar beklemiştim kitabı almak için :( Yabancı Yayınlarının standında da bir bayan vardı ve gerçekten çok tatlıydı gerçi gördüğüm kadarıyla hepsi öyleydi. Çok yardımsever ve sevecen davrandılar. 




Ve son olarak İndigo standında Işılca'nın imza günü vardı. Zaten uzun zamandır aklımda olan Duygu kitabını alıp yazardan imzalattım. Orada da tüm kitaplar 15 TL idi.  Işılca'nın 3 kitabını alırsanız 35 TL yapıyorlar. Pazarlık yapın yani :)




Almak istediğim daha bir sürü kitap vardı ama genel olarak indirimler pek tatmin edici değildi. Bu nedenle yine internet siparişlerine kaldık :D :D 

Eklemek istediğim son şey Umursamazın Köşesi blogundan Merve ile fuarda buluştuk. Benimle buluştuğu ve gezdiği için teşekkür ederim. Kendisi zaten çok tatlı birisi ve benim için fuarın daha da güzel olmasına neden oldu. Teşekkür ederim :) Merve'nin blogu için TıkTık


Benim fuar günlüğüm bu kadardı. Şubat fuarını bekliyorum şimdiden. Fuar bitene kadar tekrar gidebilmeyi çok isterim ama şu an görünene göre gidemeyeceğim. 

Fuardan kitap almayı düşünmüyorsanız bile sadece gezmek ve kitapları incelemek için bile gidilebilir. 

Share: